Post by londdellalingby on Feb 16, 2022 0:28:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cafeland - World Kitchen 2022 version ▞▞▞
Prachtig. Ik hou van dit spel😆...... Ik denk dat de tijden van de beroemdheid iets moeten worden veranderd.......
Ik wil ook graag de keuzemogelijkheid voor kado's terug die je krijgt met eten maken tijdens evenementen. Nu krijg ik spullen die ik niet leuk vind. Verder vind ik het een topspel!En zou het mogelijk zijn om een soort verzamelkast te maken waar je alle fun machines inzet, en dan met 1 klik van op alles klikken om te verzamelen. Als je dan ook nog decoraties en alle sapmachines hebt, is je restaurant overvol. En tabbladen in deco in inventaris. Topspel!
Ik vind het een heel leuk spel en ga zo door cafeland
Cafeland - World Kitchen ማስመሰል hdfs
Had veel plezier met dit spel totdat ze gingen en hebzuchtig werden. 50 cl contant om een cateringdoos te vullen. 27 cl contant geld om een beroemdheid sneller te laten arriveren. Ze maakten het moeilijker om contant geld te krijgen, moeilijker om ingrediënten voor sauzen te krijgen en moeilijker om vouchers te krijgen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze in tijden geen nieuw voedsel hebben toegevoegd en geen nieuwe taken, waardoor het bijna onmogelijk is om plezier te hebben. Misschien kom ik terug als ze over hun hebzucht heen zijn, maar voor nu heb ik de installatie ongedaan gemaakt. Maak het leuk!
Leuk spel! Uitbreidingen zijn, zoals in de meeste spelletjes, duur.
Super leuk! Altijd wat te doen en je gaat als team aan de slag met andere koks Echt een aanrader!!
14-1-22 Ik ben nog steeds updates aan het forceren... 22-11-2021 Deze game vereist te veel updates! Minstens 1 keer per twee weken en vaak twee keer op één dag. Spelers krijgen niet eens de keuze of ze willen updaten of niet. Het is eigenlijk zo gemanipuleerd dat het niet eens wordt geladen, tenzij je het doet. Ronduit belachelijk en na bijna 2 1/2 jaar te hebben gespeeld en level 294 te hebben bereikt, stopte ik! Pak het bij elkaar en stop met het betrekken van spelers bij je interne technische zaken!
Is leuk spel maar kamer nie in het Nederlands
Ik heb dit spel vaker gespeeld en ik vind het echt top! Alleen jammer dat je jou chef en kassier niet zelf kan bewerken.
Ik hield van dit spel tot de laatste 2 updates! Het opladen van artikelen is toegenomen in cafégeld, de cateringbedragen zijn toegenomen en nu moet je cafégeld gebruiken om speciale evenementtokens te krijgen! Wat een stomme SHAM!! Deze ontwikkelaar is ongelooflijk GULZIG geworden! IK HEB NOOIT EEN PROBLEEM GEHAD MET HET KOPEN VAN CAFELAND CONTANT GELD EN KOOP AL MEER DAN EEN JAAR MAAR NU HEB IK EEN PROBLEEM!! En alles wat je kunt zeggen is dat we je opmerking doorgeven aan onze ontwikkelaar, doe geen moeite! Ik zal een ander spel zoeken om geld aan uit te geven
het is goed, maar elke keer als ik inlog, moet ik dit spel updaten..
Ik vind het spel leuk. Ik zie dat jullie een nieuwe bètagame Adventure Bay hebben uitgebracht. Nou, het is geen goede game Ik heb het geprobeerd Ik heb het geen 10 minuten in het spel volgehouden Er zijn te veel van die spellen . Ik had liever MARKETLAND gehad .VEEL MENSEN OP FACEBOOK ZIJN ZO MAKKELIJK OMDAT JULLIE NIET DE TIJD NEMEN EN MARKETLAND NAAR PLAYSTORE NEMEN. IEDEREEN ZOU ER OVER MOETEN HALEN OM MARKETLAND TE SPELEN.
Ik vind het een leuke spel maar nu kan ik niet spelen
ik geef de voorkeur aan de oude fb-versie, dit is zo moeilijk om te spelen.
Veel problemen die veel punten verliezen. Meld je aan en krijg geen reactie of krijg mijn tegoed terug!!!! Niet blij met verwijderen!!!
Vroeger was het een leuk spel, maar nu heb je moeite om iets te krijgen. Bij elke update nemen ze iets weg of vertragen ze de afkoeltijden voor dingen die je nodig hebt om dingen in het spel te kopen
Kan niet laden of afspelen na update
Thx voor het oplossen van het probleem trouwens het is een geweldig spel
Leuke en leuke spelletjes. Vind het leuk. Ik speel vaak dit soort restaurantspellen van Facebook
Het is een prima app. Niet slecht en niet zo goed. Toch speel ik dit spel nog steeds met veel plezier. Ik stel ook voor dat je het bedrag dat nodig is om de winkel uit te breiden, verlaagt, want het kost veel, maar de toegevoegde ruimte is niet echt groot.
Deze game is mijn favoriete game geweest. Jullie hebben het moeilijk gemaakt om te spelen, zelfs als mensen aan het werk zijn. Het is niet meer moeilijk voor mij omdat jullie hebzuchtig zijn geworden., en ik heb een beperkt inkomen. We kunnen games spelen om te slagen de tijd. tours en het doen van vrachtwagens hielpen tijdens deze pandemie voor mensen die tijd doorbrachten, maar het werd te veel. te veel geld om onze cafés in stand te houden. ik zou zijn vertrokken, maar dicht bij het uitbreiden van café. stop met de hebzuchtige dingen.
Hield van het spel, gaf geld uit aan items die niet langer nuttig zijn, met de nieuwste update is alles moeilijker te krijgen, erg teleurgesteld over deze update
Video voor cadeaus werkt niet. Ik hou van het nieuws, maar op een gegeven moment was het vooral alle koekjescake en het begon vol te lopen met precies dat en geen van de andere cakes. Het kostte zelden de koekjescake voor de klant. Hoop dat ie dat niet nog een keer doet.
Vroeger was het leuk om te spelen, maar nu hebben de ontwikkelaars het spel grotendeels verpest vanwege hun hebzucht. Ze verhogen de prijs van alles, waardoor het moeilijk wordt voor restauranteigenaren om hun activiteiten te beheren. Ik geef het 1 ster en ik ga het verwijderen. Ik ben al op level 256, maar ik ga dit spel toch verwijderen. Jullie zuigen!!!
hiel leuk
Cafeland - World Kitchen شبیهسازی nxs
Leuk om te spelen, maar gewoon te duur. Ik heb al meer dan $ 100 uitgegeven. Van mijn geld op dit spel en het is het niet meer waard om te spelen. Je krijgt niet waar je voor betaalt. Hebzuchtige mensen verliezen uiteindelijk
Toen ik dit spel zei ik wat een koepel spel daarna heb ik die spel gemaakt en die spel is de leukste spel van mijn hele leven.
Ik heb zoveel plezier..ik kan niet koken, maar in dit spel kan ik doen wat ik wil koken.5 sterren voor mij..goed gedaan..
Paint by Number Coloring Games משחק לוח rztm
WAAROM JE DIT SPEL NIET MOET INSTALLEREN 1. Het kostte te veel tijd om een KAART te krijgen waarvoor je de automaat moet bedienen die je al hebt betaald! Kaart krijgen in dit spel is bijna onmogelijk. 2. Alleen geluk laat je raden wat beroemdheden willen. Er is geen hint behalve over soorten voedsel. Wat betekent Tough luch. 3. De capaciteit van de koelkast is klein en kan alleen toenemen als u ervoor betaalt. 4. En nog veel meer
Heel eentonig
Ik kan niemand van mijn vrienden toevoegen bij mijn vrienden?
Ik speel dit spel nu 2 jaar, maar sinds 3 weken heb ik laadproblemen en ik kan niet schrijven via de ondersteuning in het spel, alleen via e-mail, maar ze kunnen me niet helpen? Ik kan nu niets meer doen in mijn spel! mijn spel is bevroren wanneer het is geladen.
Goed maar mijn chefspin stopt telkens, hij zegt dat ik kan draaien maar doet niks!
Heel leuk en geweldig spel! 🎮💕Ik zou willen dat we geen 4 uur hoeven te wachten tot onze cateringtruck terug is en ik zou ook willen dat we geen cateringdozen meer dan 10.000, bijvoorbeeld 10 364 pompoensoep, hoeven te vullen. Nu is de hotdog-cateringman 2500 cl, waar het 700 was, ik was onderweg om het te kopen sinds ik spaarde en nu heb ik dat geld helemaal niet. Maak er minimaal 1000 cl van. Of voeg gewoon andere manieren toe om cl sneller te krijgen, want het is erg moeilijk.
Het is ONMOGELIJK om een mooi café te hebben als elk speciaal item in het café moet zijn om extra gekookt voedsel te krijgen. Sta toe dat alleen het verkrijgen van deze items voldoende is en niet alleen hoeft te worden weergegeven om ze te ontvangen. Het hebben ervan zou voldoende moeten zijn, vooral vanwege hoe moeilijk het is om ze gewoon te krijgen.